Lomat tuli, lomat meni, alkoholit juotiin ja krapulat kärsittiin..Kaikki pääsiäismunat tuli syötyä.. :) Mämmit jätin paremmille ihmisille..hih..

Paluu arkeen kolahti taas oikein olan takaa ku uskaltauduin kurkkaamaan kalenteriin ja tajusin mikä rupeama mulla on kohta eessä ja kohta on jo piruvie huhtikuu..WTF?Mihin tää kaikki aika taas katos?Mä vaan kysyn.. :) Onneks fyysinen kunto alkaa influenssan jälkeen olemaan sitä luokkaa et huomenna karautan lenkkitossut jalkaan ja pöllytän lunta muitten naamoille..Sen verran löytyy taas energiaa, että puuttuu enää joku hullu yllyttämästä tekemään ihmetekoja.. :)

Outoa..tapasin viikonloppuna pojan..Tai ei siis siinä ole outoa, että niihin törmää..Mutta tää tuntu jotenkin erilaiselta pitkään aikaan, vaikka mun kyynisyyslukemat alkoi saman tien hipoa maksimaalisuutta ku ajatus lähti kulkemaan..Katsellaan on mun ajatus nyt, mutta tässä saattais olla jotain potentiaalista, maybe..Hmm..Kuhan ei liian vakavaks mee tai ala ahdistaan kuten aiemmin. Tää tapaus tosin asuu tuolla kaukana muutamien kymmenien kilometrien päässä joten siltä kantilta ainakin kiva, että on omaa aikaa eikä tartte koko nähdä..(hieman erakoituva luonne, I see..) Sellaista se on..Mutta joo, ei mun elämään kummempaa kuulu..stressiä, urheilua ja alkoholia..

xxx Ginger

P.S. Aurinko lämmitti ekaa kertaa pari päivää sitten niskaa mukavasti, kun käveli ulkona..Kevät tulee sittenkin, believe it or not.. :) HAPPYHAPPYJOYJOY..