Mä tänään hieman rähjäsin mun hyvälle ystävälle..Meni plasmat täysin sekaisin, kun kuulin että hän on muuttamassa kundiystävänsä luokse..Ei siinä mitään, mutta tää suhde ja näiden kahden ihmisen välinen tuntemus yltää juurensä huimaan 2,5kk..-Siis mitä?tais olla mun eka reaktio ja sen perään solidaarisesti -Onks sun kupolissa kaikki kunnossa? Heh.. Onneks mun kaverit tuntee mun suorasukaisuuden! :)
Mutta en tosiaan tajua mikä sai mun ystävän tähän hommaan ryhtymään?Kaikinpuolin järkevä, välillä liiankin itsenäinen ihminen on antanut rakkauden sumentaa silmänsä, jos sitä vielä voi siksi sanoa..(Tosin musta rakkaus syntyy pikkuhiljaa, ajan myötä kun  oppii tuntemaan toisen.) Mulle rakkaus on muutakin kuin tunne.

Mä en vain ymmärrä miksi? MIKSI?MIKSI?MIKSI?MIKSI? Eihän tossa ajassa edes ole oppinut tuntemaan toista, alkuhuuma laskeutua tai edes ekaa kunnon riitaa olemaan? Mistä sitä voi tietää milloin tuntee toisen? Ehkä ei ikinä? No mä toivon et niillä menee kaikki hyvin ja olisivat onnellisia toistensa kanssa, mun ajatusmaailmaan tuollaiset teot eivät vain mahdu. Ehkä mä näen tai koen siinä jonkinlaista itsenäisyyden riistämistäkin tai mielipuolista tulevaisuuteen luottamista?

Toivottavasti mun ei ikinä tarvitse sanoa niitä kolmea sanaa, vaan saisin mieluummin tanssia häissä ja lapsen ristiäisissä..

Best wishes (littlebit confused) :

xxx Ginger